CS2 "oyun sunucusu ile bağlantı kurulamadı" hatası veriyor Arkadaşımla aynı lobide alıştırma maçına girecektik 1vs1 atmak için. Host olan kişi maça girebiliyor ama diğer kişi bu hata ile karşılaşıyor. Oyun dosyalarının bütünlüğüde doğruladık ama hata devam ediyor.
https://www.elfdaily.com/sosyal/eklenti/20260622_191800-webp.2738855/
https://www.elfdaily.com/sosyal/eklenti/20260622_191800-webp.2738855/