%1 FPS dalgalanması sonucu çok fazla micro-stutter oluşuyor Oyunlarımın çoğunda %1 FPS dalgalanması sonucu mikro-stutter yiyorum.
En çok Rust'ta, FrameTime grafiği testere dişleri gibi, CS2'de testere dişi gibi ama Rust'a göre yüksek FPS aldığım için aşırı düşemiyor, nadir de olsa bir iki orada da tekliyor. Minecraft'ı hatırlamıyorum, DL2 ara sıra pik atıyor, birazcık işlemci kullanan oyunlarda oluyor gibi düşünüyorum.
Kime sorsam bu sistemde mümkün değil diyor çünkü %1 FPS 10-20 FPS rakamlarına kadar düşüyor; buralara düştüğünde zaten ciddi drop...
teşekkürler
En çok Rust'ta, FrameTime grafiği testere dişleri gibi, CS2'de testere dişi gibi ama Rust'a göre yüksek FPS aldığım için aşırı düşemiyor, nadir de olsa bir iki orada da tekliyor. Minecraft'ı hatırlamıyorum, DL2 ara sıra pik atıyor, birazcık işlemci kullanan oyunlarda oluyor gibi düşünüyorum.
Kime sorsam bu sistemde mümkün değil diyor çünkü %1 FPS 10-20 FPS rakamlarına kadar düşüyor; buralara düştüğünde zaten ciddi drop...
teşekkürler