Oyunda karakter açacağınız zaman bütün özelliklerini ayarlayıp Start (Create) dediğinde Clientten Servera packet git
Serverdaki kontrollerin ardından herşey düzgünse senin yeni açtığın karakteri veritabanına kaydetmek isteyecektir ve bunun için CREATE_NEW_CHAR prosedürünü çalıştırıp içersinde senin karakterin bilgilerini barındırıyor.
Prosedür içersinde INSERT işlemine ekleyebilirsin yada INSERT işleminden yani karakteri veritabanına oluşturma işleminden bahsediyorum.
INSERT işleminden sonra gireceğin Query komutları yeni oluşturduğun karakteri editlemeye yarar.
Prosedür işlemleri bittikten sonra Server tarafından Cliente yine packet gönderilir karakteri açtığına dair ve o zaman karakterinin yeni bilgilerini görebilirsiniz.
Önceden skilleri açılmış ve ayarlanmış şekilde bir karakter oluşturacaksın.
Karakter ismi örnek verelim Warrior olsun.
(Her class için ayrı olacak.)
INSERT işleminden sonra ekleyeceğin Query komutları (ardından F5 yapacaksınız);
Not : Skill_Magic_Main_us.tbl üzerinden 70 72 75 80 skillerinin son sütunuydu sanırım onu 0 yapmanız gerekiyor.
Serverdaki kontrollerin ardından herşey düzgünse senin yeni açtığın karakteri veritabanına kaydetmek isteyecektir ve bunun için CREATE_NEW_CHAR prosedürünü çalıştırıp içersinde senin karakterin bilgilerini barındırıyor.
Prosedür içersinde INSERT işlemine ekleyebilirsin yada INSERT işleminden yani karakteri veritabanına oluşturma işleminden bahsediyorum.
INSERT işleminden sonra gireceğin Query komutları yeni oluşturduğun karakteri editlemeye yarar.
Prosedür işlemleri bittikten sonra Server tarafından Cliente yine packet gönderilir karakteri açtığına dair ve o zaman karakterinin yeni bilgilerini görebilirsiniz.
Önceden skilleri açılmış ve ayarlanmış şekilde bir karakter oluşturacaksın.
Karakter ismi örnek verelim Warrior olsun.
(Her class için ayrı olacak.)
INSERT işleminden sonra ekleyeceğin Query komutları (ardından F5 yapacaksınız);
Kod:
Not : Skill_Magic_Main_us.tbl üzerinden 70 72 75 80 skillerinin son sütunuydu sanırım onu 0 yapmanız gerekiyor.