Neler yeni
  • Bu kategoriye kaydolmadan konu açabilir konulara cevap yazabilirsiniz!

ZirveSunucum Banner

CS2 açarken DX11 hatası veriyor

ELFDaily Help

Oyun Yardımları
Uzman Üye
Katılım
16 Eki 2020
Mesajlar
20,258
Puanları
166
Kredi
20
CS2 açarken DX11 hatası veriyor Bu sorun ne neden kaynaklandı bilmiyorum ama Discord'da arkadaşımla konuşurken oyunu açtım ve oyunu yan ekrana attı. Bende bug oldu diye oyun içinden görüntü ayarlarına girip oyunun hala 2. monitörde olduğunu gördüm ve 1. monitöre alıp tekrar 2. monitöre almak istedim. Fakat 1. monitöre aldıktan sonra oyundan attı ve tekrar girmek istediğimde bu sorunla karşılaştım.
 
CS2 açarken DX11 hatası veriyor Bu tür DX11 hataları genellikle ekran kartı sürücülerinden kaynaklanır; en güncel sürücüleri DDU (Display Driver Uninstaller) gibi bir araçla tamamen kaldırıp temiz kurulum yapmanı öneririm. Eğer sorun devam ederse, oyunun dosyalarını doğrulaman veya oyunu yeniden yüklemen gerekebilir.
 
Kişi Yorumladı
Geri
Üst