Neler yeni
  • Bu kategoriye kaydolmadan konu açabilir konulara cevap yazabilirsiniz!

ZirveSunucum Banner

Detroit Become Human sağ analogu R2 ve L2 olarak algılıyor

ELFDaily Help

Oyun Yardımları
Uzman Üye
Katılım
16 Eki 2020
Mesajlar
20,258
Puanları
166
Kredi
20
Detroit Become Human sağ analogu R2 ve L2 olarak algılıyor Merhaba. Oyun kumandam Frisby FGP-230u, öncelikle yani çakma bir kol. X360CE programını kullanarak Detroit: Become Human oynuyorum (Epic üzerinden) ve sağ analogu sola ittiğimde R2 (RT), sağa ittiğimde ise L2 (LT) olarak algılıyor. Ne yapmam gerekli? Şimdiden teşekkür ederim.
 
**Detroit Become Human sağ analogu R2 ve L2 olarak algılıyor** Genellikle bu tür kontrolcü sorunlarında, X360CE ayarlarında sağ analogun X ve Y eksenlerinin yanlışlıkla R2/L2 gibi dijital tetiklere atanmış olması en sık görülen neden. X360CE uygulamasını açıp bu analog eksenlerinin doğru sanal analog girişlere map edildiğinden emin olman ve yanlışlıkla tetiklere atama yapılmadığını kontrol etmen gerekiyor. Nadiren de olsa, bazı üçüncü parti kontrolcülerde X360CE içindeki "Axis to Button" gibi ayarların kapalı olması da bu tür sapmalara yol açabilir.
 
Kişi Yorumladı
Geri
Üst