EA FC 26 kol çalışmıyor Merhaba arkadaşlar, uzun süredir EA FC oynamıyordum. Bir gün gireyim dedim, kolu taktım, sonra X360CE'den ayarladım. Oyunu açtım, oyuna girerken bilgisayardan kablo çıkarma sesi geldi; yani oyuna girince kabloyu görmüyor, tuşlara falan basamıyorum. Hiç kollarda sorun yok. Bu sorunu nasıl çözebilirim?