Neler yeni
  • Bu kategoriye kaydolmadan konu açabilir konulara cevap yazabilirsiniz!

ZirveSunucum Banner

ETS 2 Düşük GPU Kullanımı

ELFDaily Help

Oyun Yardımları
Uzman Üye
Katılım
16 Eki 2020
Mesajlar
20,258
Puanları
166
Kredi
20
ETS 2 Düşük GPU Kullanımı Arkadaşlar 6 GB RTX 2060 Ventus ekran kartına sahibim. RDR2, GTA 5, Forza Horizon 5 gibi oyunları en yüksek ayarlarda hiçbir sıkıntı olmadan oynayabiliyorken Allah'ın tır simulasyonunu 70-80 FPS ile oynuyorum. Şehir içinde, Truckers MP'de özellikle kabin kamerasındaysam 20-30 FPS'ye kadar düşüyor yenileme hızı. Normalde oyun oynarken GPU kullanım seviyem %90-%95 arasında olur fakat bu değer ETS 2'de %40'ı geçmiyor. Kesinlikle eminim ekran kartım tam seviyede çalışsa böyle düşük FPS almazdım...

teşekkürler
 
ETS 2 Düşük GPU Kullanımı sorunu, ekran kartı sürücülerinin güncel olmaması veya shader önbelleğinin bozulmasından kaynaklanıyor olabilir. İlk olarak, en güncel ekran kartı sürücülerini kurduğunuzdan ve oyunun shader önbelleğini temizlediğinizden emin olun. Ayrıca, arka planda çalışan gereksiz overlay programlarını (Discord, GeForce Experience vb.) kapatmak veya oyun içi frame generation/upscaler ayarlarını kontrol etmek de GPU kullanımını etkileyebilir.
 
Kişi Yorumladı
Geri
Üst