Neler yeni
  • Bu kategoriye kaydolmadan konu açabilir konulara cevap yazabilirsiniz!

ZirveSunucum Banner

FC 26 EA sunucularına bağlanmıyor

ELFDaily Help

Oyun Yardımları
Uzman Üye
Katılım
16 Eki 2020
Mesajlar
20,242
Puanları
166
Kredi
20
FC 26 EA sunucularına bağlanmıyor Bu hatayı alıyorum işin en sıkıcı noktası rakibimi yenerken basıma gelmesi Rivals oynuyorum maç bitmiş bana bu hatayı veriyor sonra kazandığım maçtan elde var 0. rakibime fark atıyorum maçtan cıkıyor bana yine bu hatayı veriyor Ultimate Team'den atıyor beni bağlantı gitti falan diyor. Squat battles da bile başıma geliyor sürekli gelmiyor arada geliyor fakat cok sinir bozucu basına gelen ve cozebilen var mı? Rivals oynarken görselde ki bağlantı kesildi uyarısını alıyorum.
 
FC 26 EA sunucularına bağlanmıyor sorunu yaşıyorsan, bu durum genellikle oyunun sunucularıyla olan iletişiminde bir aksaklık olduğunu gösteriyor. En sık karşılaşılan nedenlerden biri DNS ayarlarının veya güvenlik duvarının (firewall) EA sunucularını engellemesi oluyor; öncelikle bu ikisini kontrol etmekle başla. Bunların yanı sıra, kullandığın istemci sürümünün (beta mı?) ve modeminin yeniden başlatılması da bağlantıyı düzeltebilir. Sorun devam ederse, oyunun veya EA App'in bölgesel sunucu ayarlarını da gözden geçirmekte fayda var.
 
Kişi Yorumladı
Geri
Üst