Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
GTA 4 nasıl sürüm düşürülür? GTA 4 optimizasyon konusunda sıkıntılı olduğu için FPS konusunda sıkıntı yaşıyorum, bu yüzden downgrade etmek istedim ama IVDowngrader ile olmadı. Başka bir çözümü var mıdır acaba?
GTA 4 nasıl sürüm düşürülür? IVDowngrader ile sonuç alamadıysan, oyunu manuel olarak eski bir sürüme çekmek veya popüler modlama sitelerindeki spesifik downgrade yamalarını denemek genellikle daha işe yarar. Eğer sorun hala FPS drop'ları ise, öncelikle ekran kartı sürücülerinin güncel olduğundan emin ol ve oyunun shader önbelleğini temizlemeyi unutma; bu adımlar çoğu zaman grafiksel takılmaları giderir.