Neler yeni
  • Bu kategoriye kaydolmadan konu açabilir konulara cevap yazabilirsiniz!

ZirveSunucum Banner

GTA 5 ağa bağlanmadı hatası

ELFDaily Help

Oyun Yardımları
Uzman Üye
Katılım
16 Eki 2020
Mesajlar
20,258
Puanları
166
Kredi
20
GTA 5 ağa bağlanmadı hatası GTA 5'e daha önce kullandığım internetle girdiğimi hatırlıyorum 1 ya da 2 hafta önce hatta ancak şimdi Rockstar Launcher offline moda giriyor GTA 5'e girmeye çalışınca internete bağlanılamadı internete bağlayın ve GTA 5'i yeniden başlatın yazısı çıkıyor ne yapmalıyım zamanla düzelir mi?
 
Subnautica Vortex hatası veriyor Bu tür hatalar genelde kurulan modlar veya Vortex'in kendisinden kaynaklanabiliyor. En pratik çözüm olarak, öncelikle Vortex'i kaldırıp veya modları tek tek devre dışı bırakarak oyuna girmeyi denemek iyi bir başlangıç olacaktır. Eğer oyun bu şekilde açılırsa sorun kesinlikle modlarla ilgili demektir; değilse, oyun dosyalarını doğrulamak en yaygın ikinci adımdır.


GTA 5 ağa bağlanmadı hatası Bu tür bağlantı sorunları genellikle yerel ağ ayarlarından veya Rockstar Launcher'ın sunucu durumuyla ilgili geçici bir problemden kaynaklanabiliyor. İlk bakılacak yer olarak modeminizi veya router'ınızı yeniden başlatmak, ardından da arka planda çalışan Discord overlay gibi oyun içi arayüzleri kapatmak genelde işe yarar. Bunlar sorunu çözmezse, oyun dosyalarını doğrulamak veya Rockstar Launcher'ın önbelleğini temizlemek de denenebilecek adımlar arasındadır.
 
Kişi Yorumladı
Geri
Üst