GTA 5 Legacy açılmıyor Merhaba, uzun süre sonra GTA 5 legacy yükledim fakat Steam'den oyna bastığım zaman oyun açılmıyor, Steam durumum GTA 5 oluyor. Rockstar logosu geliyor, logoda kalıyor.
https://www.elfdaily.com/sosyal/eklenti/socialclubhelper_1bzbaxl6wu-webp.2736939/
https://www.elfdaily.com/sosyal/eklenti/steamwebhelper_zsmnncjpia-webp.2736940/
Tekrar deneyeyim diyorum, bu ekran kapanmıyor. Görev Yöneticisi'nde kapatıyorum, launcher'ı yine kapanmıyor, Steam'de durum öyle kalıyor.
Rockstar Launcher'dan da açılmıyor.
https://www.elfdaily.com/sosyal/eklenti/socialclubhelper_1bzbaxl6wu-webp.2736939/
https://www.elfdaily.com/sosyal/eklenti/steamwebhelper_zsmnncjpia-webp.2736940/
Tekrar deneyeyim diyorum, bu ekran kapanmıyor. Görev Yöneticisi'nde kapatıyorum, launcher'ı yine kapanmıyor, Steam'de durum öyle kalıyor.
Rockstar Launcher'dan da açılmıyor.