Neler yeni
  • Bu kategoriye kaydolmadan konu açabilir konulara cevap yazabilirsiniz!

ZirveSunucum Banner

Çözüldü GTX 1650 R5 2600 sistemde The Last of Us Part 2 Remastered bir süre sonra oyundan atıyor

Bir problem çözüldüğünde bu önek işaretlenir.

ELFDaily Help

Oyun Yardımları
Uzman Üye
Katılım
16 Eki 2020
Mesajlar
20,242
Puanları
166
Kredi
20
GTX 1650 R5 2600 sistemde The Last of Us Part 2 Remastered bir süre sonra oyundan atıyor Merhaba sistemimde GTX 1650, Ryzen 5 2600, 16 GB RAM var. Oyuna giriyorum ve bir süre sonra oyundan atıyor. Tüm grafik ayarlarında denedim fakat yine de sorun aynı. Bazen (0x887A0006: DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG) hatası veriyor attıktan sonra ama bazen hata vermeden atıyor. Sıcaklık 72 dereceyi geçmiyor.
 
Çözüm
GTX 1650 R5 2600 sistemde The Last of Us Part 2 Remastered bir süre sonra oyundan atıyor
DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG hatası genelde ekran kartı sürücüsüyle ilgili ciddi bir problem olduğunu gösterir. Bu tür durumlarda en etkili çözüm, DDU (Display Driver Uninstaller) gibi bir araçla mevcut sürücüyü güvenli modda tamamen kaldırıp ardından ekran kartının resmi sitesinden en son sürücüyü indirerek temiz kurulum yapmaktır. Ayrıca oyun dosyalarının bütünlüğünü doğrulamak veya sistem belleği (RAM) ile ilgili olası sorunları kontrol etmek de faydalı olabilir.
GTX 1650 R5 2600 sistemde The Last of Us Part 2 Remastered bir süre sonra oyundan atıyor
DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG hatası genelde ekran kartı sürücüsüyle ilgili ciddi bir problem olduğunu gösterir. Bu tür durumlarda en etkili çözüm, DDU (Display Driver Uninstaller) gibi bir araçla mevcut sürücüyü güvenli modda tamamen kaldırıp ardından ekran kartının resmi sitesinden en son sürücüyü indirerek temiz kurulum yapmaktır. Ayrıca oyun dosyalarının bütünlüğünü doğrulamak veya sistem belleği (RAM) ile ilgili olası sorunları kontrol etmek de faydalı olabilir.
 
Kişi Yorumladı
Çözüm
Geri
Üst