Neler yeni

League Of Legends 12.23 Yaması Notları

ELFDaily 

#code
Yönetici
Alışveriş
Katılım
15 Ara 2015
Mesajlar
2,000
Çözümler
1
Puanları
216
Konum
Bursa
Krediler
0
ARAM/Sezon Öncesi sonrası yamasına hoş geldiniz! Bu hafta Howling Abyss'e gönderilecek birkaç büyük değişikliğimiz var—Frostgate'ler, köprü onarımları ve çevre düzenlemesi gibi—bu yüzden ilk kez, girmesi ücretsiz olan ARAM Clash'imizde bunları denediğinizden emin olun! Ayrıca, zor durumdaki birkaç tanka yardımcı olmak, bazı aşırı performans gösteren ormancıları (Mordekaiser) ve şok edici bir Zeri güncellemesini durdurmak için bu yamayı gönderen bazı Sezon Öncesi takiplerimiz var.

(Yazarın Notu: Çoğumuz Aralık ayının sonunda Riot çapında bir ara vereceğimizden, bu uzun bir yama olacak. Yola çıkmadan önce ve geri döndüğümüzde muhtemelen yama ortası güncellemelerimiz olacak. Herhangi bir büyük sorun varsa, bunları çözmek için elimizden gelenin en iyisini yaparız, ancak sabrınız için teşekkür ederiz!)

2022'de bizimle oynadığınız için teşekkürler ve 2023'te sizi görmeyi dört gözle bekliyoruz!

YAMA ORTASI GÜNCELLEMELERİ​

14.12.2022 Yama Ortası Güncellemesi 2​

image


Doktor Mundo​

  • Temel Sağlık Yenileme Büyümesi : 0,75 ⇒ 0,55
  • Pasif Can Kaybı : Mevcut Canın %3'ü ⇒ Mevcut Canın %4'ü
  • Pasif Ek Maksimum Can Yenilenmesi : 0,4 - 2,5 ⇒ 0,4 - 2,3
  • Q Can Bedeli : Tüm seviyelerde 60 ⇒ 50/60/70/80/90
  • E Can Bedeli : 20/30/40/50/60 ⇒ 10/25/40/55/70
  • R Bekleme Süresi: 110 saniye ⇒ 120 saniye

image


hecarim​

  • Q Yığın Başına İlave Hasar Yüzdesi %4 (ilave 100 AD başına +%5) ⇒ %3 (ilave 100 AD başına + %4)

image


Janna​

  • Pasif İlave Hareket Hızı %8 ⇒ %6
  • E İlave SG : 10/17,5/25/32,5/40 (+%10 YG) ⇒ 10/15/20/25/30 (+%10 YG)

image


Lillia​

  • Pasif Yüzde Sağlık Hasarı %6 ⇒ %5
  • Q Büyü Hasarı : 40/50/60/70/80 (+ %40 YG) ⇒ 35/45/55/65/75 (+ %40 YG)
  • Q Dış Kenar Gerçek Hasarı : 40/50/60/70/80 (+ %40 YG) ⇒ 35/45/55/65/75 (+ %40 YG)

image


Lüks​

  • E YG Oranı Artırıldı : 70/120/170/220/270 (+ %70 YG) ⇒ 70/120/170/220/270 (+ %80 YG)
  • YG Oranı Artırıldı : 300/400/500 (+ %100 YG) ⇒ 300/400/500 (+ %120 YG)

image


Mordekaiser​

  • Ürkütücü Hata Düzeltmesi: Mordekaiser'in yeteneklerini küçük canavarlar üzerinde kullanarak pasifini harekete geçirebilmesine neden olan bir hata düzeltildi

image


nilah​

  • Q Fiziksel Hasar : 5/10/15/20/25 (+90/100/110/120/130% toplam AD) ⇒ 5/10/15/20/25 (+90/97,5/105/112,5/120% ) toplam AD)
  • Kritik Vuruş Şansına Bağlı Q Hasar Artışı : %0-100, Kritik İhtimali ile artıyor ⇒ %0-120, Kritik İhtimali ile artıyor
  • Q Şampiyonlara Yönelik Temel ve Biçimsiz Bıçak Saldırılarında Pasif İyileştirme : Azaltma sonrası %0-15 hasar, Kritik İhtimali ile ölçeklenir ⇒ Hafifletme sonrası %0-20 hasar, Kritik İhtimali ile artar
  • R'nin Zamanla Verilen Hasarı : 15/30/45 (+%35 ilave AD) ⇒ 15/30/45 (+%28 ilave AD)
  • R Kullanımın Sonundaki Hasar : DEĞİŞMEDİ
  • R'nin Toplam Hasarı : 185/345/505 (+%260 ilave SG) ⇒ 185/345/505 (+%232 ilave SG)
  • R İyileştirme : %30-45 azaltma sonrası hasar, Kritik Şansı ile ölçeklenir ⇒ %20-50 azaltma sonrası hasar, Kritik Şansı ile artar

image
Rammus​

  • W Bekleme Süresi: 6 saniye ⇒ 7 saniye
  • W İlave Zırh : 50 ⇒ 40
  • W İlave Büyü Direnci 15 ⇒ 10

image
Udyr​

  • W/E/R Mana Bedeli : 45 - 28 (seviye 1-18) ⇒ 40 - 23 (seviye 1-18)
  • Q İlave Fiziksel Hasarı : Hedefin azami canının %3/4,4/5,8/7,2/8,6/10'u (100 ilave AD başına +%6) ⇒ %3/4/5/6/7/8 (100 ilave başına +%5) AD) hedefin maksimum sağlığı
  • Q İsabet Anında İlave Fiziksel Hasar : 5/13/21/28/37/45 (+%20 ilave SG) ⇒ 5/11/17/23/29/35 (+%30 ilave SG)
  • Q Uyanmış Fiziksel Hasar : %2 - %5 (100 ilave AD başına +%3) hedefin maksimum sağlığı ⇒ %2 - %4 (her 100 ilave AD başına +%2) hedefin maksimum sağlığı
  • R Tik Başına Temel Hasar : 10/18/26/34/42/50 ⇒ 10/20/30/40/50/60

image
Zed​

  • Q Temel Fiziksel Hasar : 80/115/150/185/220 ⇒ 70/105/140/175/210
  • E Bekleme Süresi: 5/4,5/4/3,5/3 saniye ⇒ 5/4,75/4,5/4,25/4 saniye
  • E Temel Fiziksel Hasar : 70/90/110/130/150 ⇒ 65/85/105/125/145

image
Jak'Sho, Değişken​

  • Birleştirme Bedeli : 600 ⇒ 700
  • Toplam Bedel : 3000 ⇒ 3100
  • Şampiyonlarla Mücadelede Saniye Başına Zırh ve MR : 3 ⇒ 2

image
Lord Dominic'in Saygıları​

  • Dev Katili İlave Hasarı : %0 - %15 (azami can farkına göre) ⇒ %0 - %25 (azami can farkına göre)
  • Maksimum Dev Avcısı Hasarı için Sağlık Farkı : 2000 ⇒ 2500

image
yosun öldürücü​

  • Kalkan Gücü : 75-330 (seviye 1-18) ⇒ 60-281 (seviye 1-18)

image
Yırtıcı Hidra​

  • Yarma Hasarı : Yakın Dövüş için toplam AD'nin %50'si/Menzilli için toplam AD'nin %25'i ⇒ Yakın Dövüş için toplam AD'nin %40'ı/Menzilli için toplam AD'nin %20'si
  • Öldüklerinde Kaybedilen Etçil Yığınlar : Yığınların %50'si ⇒ Yığınların %60'ı

image
fırtına jileti​

  • Saldırı Gücü : 40 ⇒ 45

image
Tiamat​

  • Yarma Hasarı : Yakın Dövüş için toplam AD'nin %50'si/Menzilli için toplam AD'nin %25'i ⇒ Yakın Dövüş için toplam AD'nin %40'ı/Menzilli için toplam AD'nin %20'si

Orman Değişiklikleri​

  • Orman Arkadaşı Destansı Canavarlara Karşı Hasar Azaltma : %30 ⇒ %20
  • Bonus İkramlarından Orman Arkadaşı Altını : 35 Altın ⇒ 30 Altın
  • Kırmızı Brambleback Kampı Altın Düzeltildi : 85 Altın ⇒ 80 Altın
  • Mavi Nöbetçi Kampı Altın Düzeltildi : 85 Altın ⇒ 80 Altın
  • Gromp Kampı Altın Düzeltildi : 75 Altın ⇒ 70 Altın
  • Kadim Krug Altını Düzeltildi : 17 Altın ⇒ 15 Altın
  • Küçük Karanlık Kurtlar Altın Düzeltildi : 15 Altın ⇒ 13 Altın
  • Küçük Jiletgaga Altın Ayarlandı : 8 Altın ⇒ 7 Altın
  • Orta Krug Altın Düzeltildi : 7 Altın ⇒ 5 Altın
9/12/2022 Yama Ortası Güncellemesi 1
ARAM Denge Ayarlamaları
  • Aatrox Giden Hasar: %105 ⇒ %100, Hasar Azaltma: %5 ⇒ %0
  • Aphelios Giden Hasar: %95 ⇒ %100
  • Azir Saldırı Hızı Artışı: %0 ⇒ %0,025, Yetenek Hızı: %0 ⇒ %20
  • Mundo Giden Hasar: %95 ⇒ %90, İyileştirme: %100 ⇒ %90
  • Draven : Hasar Azaltma: %0 ⇒ %5
  • Hecarim Giden Hasar: %110 ⇒ %100, Hasar Azaltma: %10 ⇒ %5
  • Kai'sa Hasar Azaltma: %0 ⇒ %5
  • Kalista Hasar Azaltma: %0 ⇒ %10
  • Kassadin Giden Hasar: %105 ⇒ %100, Hasar Azaltma: %10 ⇒ %5
  • Katarina Giden Hasar: %110 ⇒ %105
  • Rammus Giden Hasar: %105 ⇒ %100, Hasar Azaltma: %10 ⇒ %0
  • Seraphine İyileştirme: %60 ⇒ %80, Kalkan Modu: %60 ⇒ %80
  • Sett : Yetenek Hızı: %0 ⇒ -%20, Hasar Azaltma: -%5 ⇒ -%10
  • Sion Yetenek Hızı: %0 ⇒ -%20
  • Sona İyileştirme: %80 ⇒ %90, Kalkan Modu: %80 ⇒ %90
  • Vayne Hasar Azaltma: %0 ⇒ %5
  • Zeri : Verilen Hasar: %100 ⇒ %105

YAMADA ÖNE ÇIKANLAR​

LOL_12.23-PatchNotes-Infographic_1920x1080_TTan_v01.jpg

Winterblessed Diana, Winterblessed Warwick, Winterblessed Swain, Winterblessed Zoe, Winterblessed Shaco, Winterblessed Zilean , Prestige Winterblessed Warwick ve Ashen Graveknight Mordekaiser 8 Aralık 2022'de satışa sunulacak.

ARAM GÜNCELLEMELERİ​

Bu güncelleme ARAM oyuncularımıza gönderiliyor! Son yamada sunulan yeni istatistik ayarlamalarından düşen kulelere ve Frostgate'lere kadar, bu yama Howling Abyss'e yeni ve heyecan verici güncellemeler geliyor.

FROSTGATE'LER​

ARAM'da eğlencenin çoğu, rakiplerinizle dövüşürken, onları dürterken veya onları dürttüğünüzde gerçekleşir; dövüşe geri döndüğünüzde değil. Aksiyona daha hızlı geri dönmenize yardımcı olmak için Howling Abyss'e Hexgates'i getiriyoruz!
  • YENİ Frostgate'ler : Frostgate'ler oyunun başından itibaren mevcut olacak ve sizi doğrudan Nexus'unuzdan dış kulenize ışınlayacak. İlk kuleniz yok edildiğinde, Frostgate takımınızın inhibitör kulesine bağlanacak ve burada oyunun geri kalanında kalacak.

DÜŞEN KULELER​

Köprünün bazı bölümleri son zamanlarda yaşını gösteriyor ve yıkılmaya başlıyor. Düşen kulelerle amacımız, haritada ARAM'ın olağan düz çizgisinden kopan daha ilginç durumlar yaratmaktır. Artık düşünecek yeni geçit noktalarına, saklanacak Savaş Sisi'ne ve yeni oyunlar yaratmak için deneyler yapabileceğiniz araziye sahip olacaksınız!
  • YENİ Kule Molozu : Dış kuleler yok edildiğinde çökecek ve arkalarında yeni arazi olarak değerlendirilecek bir moloz yığını bırakacaklar.

FIRÇA DEĞİŞİKLİKLERİ​

ARAM değişikliklerinin yanı sıra, işleri biraz canlandırmak için köprüde bazı çevre düzenlemeleri de yapacağımızı düşündük.
  • YENİ Fırçalama : Artık köprünün orta alt tarafında yeni bir fırça var. Dış ve engelleyici taretler arasındaki fırçaların boyutu da büyütüldü.

KÖPRÜ ONARIMLARI​

Sonunda Howling Abyss'te bazı onarımlar yapmaya başladık! Yeni düşen kule mekaniğiyle, artık kule molozlarının kapladığı alanı telafi etmek için köprüyü biraz daha geniş yapmak istedik.
  • YENİ Onarılıyor : Köprünün alt tarafındaki boşluklar dolduruldu ve artık geçilebilir

BATTLE BOOST QOL GÜNCELLEMELERİ​

Mevcut Battle Boost özelliğine birkaç yaşam kalitesi güncellemesi ekleniyor.
  • YENİ O Kadar Hızlı Değil : Oyuncular artık şampiyon seçiminin son 10 saniyesi içinde Savaş Takviyelerini etkinleştiremeyecek
  • YENİ Hoş Geldiniz : Müttefikler artık hangi oyuncunun takımlarına bir Savaş Takviyesi hediye ettiğini anlayabilecek

S SEVİYE SANDIK GÖRÜNÜRLÜĞÜ​

Devam edin ve tüm şampiyonlarda (veya takımınızın RNG'sinin izin verdiği kadar çok) S derecesini alın!
  • YENİ Hepsinde Ustalaşın! Oyuncular artık ARAM şampiyon seçiminde hangi şampiyonlar için henüz S-Seviyeli Sandıklar almadıklarını görebilecekler

ARAM DENGE AYARLAMALARI​

NERFLER​

  • Heartsteel Kazanılan maksimum can: Verilen hasarın %10'u ⇒ Verilen hasarın %5'i

ÖĞELER​

image

YOSUN ÖLDÜRÜCÜ​

Mosstomper, Sezon Öncesi'nde tanıtılan en güçlü orman yoldaşlarından biri olarak kapılardan çıktı. Mosstomper'ın mevcut Azim bonuslarında birkaç ayarlama yapıyoruz, böylece düşmanlar birkaç karşı oyun fırsatına daha sahip oluyor.
  • Azim Takviyesi Süresi : 3 saniye ⇒ 1,5 saniye
  • Dayanıklılık Türü : Öğe (ürün dayanıklılığı ile ek) ⇒ Şampiyon (ürün dayanıklılığı ile çarpım)
image

YIRTICI HİDRA​

Hydra'nın genel niteliklerini biraz aştık, bu da onu maliyetinin altında altın için çok verimli bir öğe haline getirdi. SG'yi seven ancak etki alanı hasarını azaltan ve Ominvamp'ı, bu öğeyi gerçekten haddinden fazla zorlayan istiflerden çıkaran şampiyonlar için hızlı bir öğe olarak nişini koruyoruz.
  • Etki Alanı Sıçrama Hasarı : Yakın dövüşçü şampiyonlar için %60 AD / Menzilli şampiyonlar için %30 AD ⇒ Yakın dövüşçü şampiyonlar için %50 AD/Menzilli şampiyonlar için %25 AD
  • Omnivamp Yığınlardan KALDIRILDI : %4 ⇒ Kaldırıldı
image

GÜNATEŞİ KALKANI​

Son zamanlarda Sunfire Aegis'e düşürülmesiyle, tankların Immolate pasifiyle yapabileceklerinden daha az etkili bir şekilde farm yapmalarını bekliyorduk. Ne yazık ki, değişiklikler 12.22'de biraz zayıf düştü ve tankların öğeyi satın almamayı seçmesine neden oldu, bu da üst koridor tankları için çiftlik kaybına neden oldu (yoldaşlar sayesinde orman tankları iyi oldu). Hala Sunfire'ın birinci veya ikinci öğe olarak tanklar için yararlı bir araç olmasını istiyoruz, ancak zorunlu değil. Dolayısıyla bu yamada, farm yapma yetenekleri en çok etkilenen tankları güçlendirerek ve daha güvenilir bir tank hasarı seçeneği olması için Sunfire'ın durum verimliliğini artırarak bu sorunları ele alıyoruz.
  • Birleştirme Bedeli : 1000 ⇒ 900
  • Toplam Bedel : 2800 ⇒ 2700
  • Sağlık : 400 ⇒ 500

ŞAMPİYONLAR​

image

AMUMU​

Sağlık büyümesi arttı. Q'nun mana bedeli arttı. W'nun hasarı arttı. E'nin temel büyü hasarı arttı.
Amumu, ormanda yeni bulduğu arkadaşlarına rağmen hüzünlü bir mumya olmuştur. Yeni tank öğeleri ve orman değişiklikleri, diğer ormancılara kıyasla oyunun ortasından sonuna kadar temizleme becerisine gerçekten zarar verdi, bu nedenle, zaten güçlü olan Destek gücünü güçlendirmeden bu zayıflıkları kapatmak için gücünün bir kısmını değiştiriyoruz.

TEMEL İSTATİSTİKLER​

  • Can Artışı : 89 ⇒ 100

image
Q - BANDAJ ATIŞI​

  • Mana Bedeli : 30/35/40/45/50 ⇒ 40/45/50/55/60

image
W - UMUTSUZLUK​

  • Saniye Başına Hasar : 12/16/20/24/28 (+1/1,15/1,3/1,45/1,6% hedefin maksimum SP'si) ⇒ 12/16/20/24/28 (+1/1,25/1,5/1,75/ Hedefin maksimum HP'sinin %2'si)

image
E - ÖFKE NÖBETİ​

  • Temel Büyü Hasarı : 85/110/135/160/185 (+ %50 YG) ⇒ 80/110/140/170/200 (+ %50 YG)
image

CHO'GATH​

Pasif mana yenilemesi arttı. W'nun taban hasarı arttı. R'nin bekleme süresi artık rütbeyle birlikte azalıyor.
Immolate'e erken erişimin olmaması ve genel tank öğesi değişiklikleri, Cho için oldukça büyük bir güç kaybına neden oldu. Kendini yeniden iyi bir tıknaz canavar gibi hissetmesine yardımcı olmak için pasif mana sürdürmesine biraz daha güç katıyoruz ve düşmanlarla biraz daha sık ziyafet çekmesine izin veriyoruz.

image
PASİF - ETOBUR​

  • Düşman Öldürdüklerinde Yenilenen Mana : 3,5-7,75 (seviyeye göre) ⇒ 4,7-9,5 (seviyeye göre)

image
W - VAHŞİ ÇIĞLIK​

  • Temel Hasar : 75/125/175/225/275 ⇒ 80/135/190/245/300

image
R - ZİYAFET​

  • Bekleme süresi : 80 saniye ⇒ 80/70/60 saniye
image

DOKTOR MUNDO​

Tüm yetenekler ayarlandı.
Dr. Mundo son zamanlarda öldürülemez geç oyun fantezisini gerçekleştiremiyor, bu yüzden iyi doktor ona yardım etmek için biraz tedavi gördü. Mundo'nun tıbbi araçlarında bir dizi değişiklik yaptık , ancak en büyük değişiklikler, oyunun sonlarında önemli ölçüde daha güçlü olacak şekilde ayarlanan Kalp Durdurucu ve Maksimum Dozajda oldu. Şimdi dışarı çık, biraz Q at ve öldürülemez ol.

TEMEL İSTATİSTİKLER​

  • Temel Büyü Direnci : 32 ⇒ 29
  • Büyü Direnci Büyümesi : 2,05 ⇒ 2,3
  • Taban Saldırı Hızı : 0,72 ⇒ 0,67
  • Saldırı Gücü Artışı : 3,5 ⇒ 2,5

image
PASİF - İSTEDİĞİ YERE GİDER​

  • Cannister Sağlık Kaybı : Mevcut sağlığın %7'si ⇒ Mevcut sağlığın %3'ü
  • Kannister İyileştirmesi : Azami canın %8'i ⇒ Azami canın %4'ü
  • 5 saniyede bir Azami Sağlık Yenilenmesi: %0,8-1,6 (doğrusal ilerleme) ⇒ %0,4-2,5 (doğrusal olmayan ilerleme, 11. seviyede eşit)

image
Q - ENFEKTE KEMİK TESTERESİ​

  • Can Bedeli : 50 ⇒ 60

image
W - KALP ÖLDÜRÜCÜ​

  • Sağlık Bedeli : Mevcut sağlığın %5'i ⇒ Mevcut sağlığın %8'i
  • Hasar Almadıktan Sonra İyileşen Gri Sağlık : %0 ⇒ %50
  • Gri Sağlık Olarak Depolanan Hasar : %25/30/35/40/45 ⇒ İlk 0,75 saniyede seviyeye bağlı olarak %80-95, ardından %25
  • Süre : 4 saniye ⇒ 3 saniye

image
E - KÜNT KUVVET TRAVMASI​

  • Pasif Bonus SG: 15/20/15/30/35 (eksik cana göre + 25/30/35/40/45) ⇒ Azami canın %2,5/3/3,5/4/4,5'i
  • Can Bedeli : 10/20/30/40/50 ⇒ 20/30/40/50/60
  • Bekleme Süresi: 8/7,5/7/6,5/6 saniye ⇒ 9/8,25/7,5/6,75/6 saniye
  • Canavarlara Verilen İlave Hasar : %200 ⇒ %150

image
R - MAKSİMUM DOZAJ​

  • Azami Can Olarak Kazanılan Eksik Can : %8/11,5/15 ⇒ %15/20/25
  • YENİ Mega Mundo İyileştirmeleri : 3. seviyede, Mundo'nun R'sinin iyileştirme etkileri, yakındaki her rakip şampiyon başına ek %5 artar.
  • KALDIRILDI Mundo Mad : R artık bonus AD vermiyor
image

K'SANTE​

Temel sağlık yenilenmesi arttı, sağlık artışı arttı. E ayarlandı.
K'Sante ortalama beceri gruplarında biraz zayıftı, bu yüzden ona elit oyunda çizgiyi aşmadan ortalama oyuncuların elinde daha iyi performans göstermesine yardımcı olacak birkaç yaşam kalitesi yükseltmesi veriyoruz.

TEMEL İSTATİSTİKLER​

  • Temel Sağlık Yenilenmesi : 8,5 ⇒ 9,5
  • Can Artışı : 104 ⇒ 108

image
E - AYAK ÇALIŞMASI​

  • YENİ Otomatik Saldırı Sıfırlaması : E artık K'Sante'nin temel formundaki otomatik saldırıları kısmen sıfırlayacak ve All Out formundayken tam otomatik saldırı sıfırlaması olacak
  • Duvar Bağışlaması : E ayarlandı, böylece K'Sante bir duvardan atlamaya çok yakınsa artık duvardan geçecek
image

KASSADİN​

Q'nun taban kalkanı arttı, kalkan AP ölçeklemesi azaldı. E ayarlandı.
Menzilli eşleşmelerde daha iyi performans gösterebilmesi için Kassadin'e kalkanına bazı yaşam kalitesi güncellemeleri veriyoruz. Ayrıca E'sini istediğiniz zaman kullanabilmeniz için ayarlıyoruz (bekleme süresinde olmadığı sürece)!

image
Q - BOŞ KÜRE​

  • Kalkan Gücü : 60/90/120/150/180 (+ %40 YG) ⇒ 80/110/140/170/200 (+ %30 YG)
  • Kalkan Doğma Hızı : Q mermisi Kassadin'in elini terk ettiğinde kalkan verilir ⇒ Kalkan, Q kullanıldığında verilir

image
E - KUVVET DARBESİ​

  • Bekleme süresi : 5 saniye ⇒ 21/19/17/15/13 saniye
  • KALDIRILDI Yığınlar Gitti : Bu büyünün kullanılabilmesi için artık belirli sayıda yığın gerekmiyor
  • YENİ Enerjini Gönder : Kassadin'in yakınında yapılan müttefik ve düşman büyüleri, E'nin bekleme süresini 1 saniye azaltır
image

KAYN​

Pasif Shadow Assassin ilave hasarı arttırıldı. E'nin iyileştirme AD oranı arttı.
Gölge Suikastçı Kayn, Dayanıklılık Güncellemesi ve Sezon Öncesi sırasında düştü. Dayanıklılık Güncellemesinden sonra ani karakterlere hasar verme konusunda temkinli davransak da, Shadow Kayn'ın çoğu cephede ana hedefini gerçekleştirmekte başarısız olduğundan emin olmamız için yeterince uzun zaman geçti: düşmanlarını öldürmek. Pasifinin verdiği hasarın bir kısmını karşılıyor ve Gölge Adım iyileştirmesiyle ona biraz daha dayanıklılık kazandırıyoruz.

image
PASİF - DARKİN TIRPANI​

  • Gölge Suikastçı İlave Hasarı : %8-30 (seviyeye göre) ⇒ %13-40 (seviyeye göre)

image
E - GÖLGE ADIMI​

  • Araziye girerken İyileştirme : 90/100/110/120/130 (+%35 bonus AD) ⇒ 90/100/110/120/130 (+%45 bonus AD)
image

LİLLİA​

Q'nun taban hasarı azaldı.
Geçen yamada Lillia'yı menzilli bir şampiyondan yakın dövüşçü bir şampiyona dönüştürmek, Demonic Embrace, Conqueror's ve Red Buff ile sinerjisini büyük ölçüde artırdı ve bu da onun beklediğimizden biraz daha fazla güç kazanmasıyla sonuçlandı. Bu gücün bir kısmını, daha dayanıklı yapılarını AP yapılarından biraz daha fazla incitecek şekilde çekiyoruz.

image
Q - ÇİÇEK AÇAN DARBELER​

  • Büyü Hasarı : 35/50/65/80/95 (+%40 YG) ⇒ 40/50/60/70/80 (+%40 YG)
  • Dış Kenar Gerçek Hasarı : 35/50/65/80/95 (+%40 YG) ⇒ 40/50/60/70/80 (+%40 YG)
image

MALFİT​

E'nin temel hasarı arttı, zırh ölçeklemesi arttı, mana maliyeti artık rütbeyle birlikte artmıyor.
Malphite'in Immolate'e hücum etme yeteneğini ortadan kaldırarak waveclear'ını sinirlendirdiğimizden beri omzunda bir çip var. AP yapılarını aşırı güçlendirmeden tank yapılarını ödüllendirecek şekilde kitine biraz dalga temizleme gücü ekliyoruz.

image
E - YERE ÇARPMA​

  • Büyü Hasarı : 60/95/130/165/200 (+%60 YG) (+%30 Zırh) ⇒ 70/110/150/190/230 (+%60 YG) (+%40 Zırh)
  • Mana Bedeli : 50/55/60/65/70 ⇒ Tüm seviyelerde 50
image

MAOKAİ​

Pasif iyileştirme arttı. Q'nun taban hasarı arttı, canavarlara verdiği hasar arttı.
Diğer tanklara benzer şekilde, Maokai'nin minyonları ve orman kamplarını etkili bir şekilde temizleme yeteneğini artıran Sunfire Aegis ve Immolate eksikti. Ormandaki ve üst koridordaki yerini bir kez daha bulmasına yardımcı olmak için Q'suna biraz daha net bir güç katıyoruz.

image
PASİF - BİTKİ ÖZÜ BÜYÜSÜ​

  • İyileşme : 4-34 (seviyeye göre) + (azami canın %4-10'u (seviyeye göre)) ⇒ 4-34 (seviyeye göre) + (azami canın %4-12'si (seviyeye göre))

image
Q - BÖĞÜRTLEN EZMESİ​

  • Temel Hasar : 65/110/155/200/245 (+2/2,25/2,5/2,75/3% hedefin maksimum SP'si) ⇒ 70/120/170/220/270 (+2/2,25/2,5/2,75/ Hedefin maksimum HP'sinin %3'ü)
  • Canavarlara Verilen İlave Hasar : 80/100/120/140/160 ⇒ 120/140/160/180/200
image

MORDEKAİSER​

Canavarlara karşı pasif hasar sınırı düşürüldü, artık sadece büyük canavarlar tarafından vurulduğunda tetikleniyor.
Mordekaiser ormanı, pasifi sayesinde 12.22 yamasının büyük bir galibi gibi görünüyor. Canavarlara verdiği temel hasarı azaltarak ve ormanda üst koridorda olduğu gibi işlev görmesi için büyük canavarlara özel hale getirerek bu pasifi biraz azaltıyoruz.

image
PASİF - KARANLIĞIN YÜKSELİŞİ​

  • Canavarlara Karşı Hasar Sınırı : 180 ⇒ 28-164 (seviyeye göre)
  • Canavarlarda Pasif Teşvik : Tüm canavar darbelerinde bir yığın oluşturur ⇒ Büyük canavar darbelerinde bir yığın oluşturur
image

SHYVANA​

E'nin işaretli düşmanlara verdiği hasar azaldı.
Shyvana, kampları daha sağlıklı hale getiren ve E'sinin verdiği hasarı artıran Sezon Öncesi değişiklikler sayesinde yeni ormanda parıldadı. daha fazla oyun görmek.

image
E - ALEV NEFESİ​

  • İşaretlenmiş Düşmanlara Karşı Güçlendirilmiş Temel Saldırılar : Hedefin maksimum SP'sinin %3,5'i ⇒ Hedefin maksimum HP'sinin %3'ü
image

SİON​

Temel mana arttı, mana büyümesi arttı. Q'nun taban hasarı arttı.
Sion, dalga temizleme için Immolate'e güvenen diğer birçok tank gibi, Sezon Öncesinde iyi bir şekilde çiftçilik yapmakta zorlanıyor ve genel gücünü düşürüyor. Rakibinin dalga temizlemesiyle daha iyi eşleşmesine yardımcı olmak için ona biraz daha fazla mana ve Q hasarı veriyoruz.

TEMEL İSTATİSTİKLER​

  • Temel Mana : 330 ⇒ 400
  • Mana Artışı : 42 ⇒ 52

image
Q - KIRIP GEÇİREN VURUŞ​

  • Temel Hasar : 30/50/70/90/110 ⇒ 40/60/80/100/120
image

SYNDRA​

Yükseltilmiş W'nun ilave hasarı azaldı, AP ölçeklendirmesi arttı. E AP oranı azaldı, bekleme süresi arttı. Q hata düzeltmesi.
12.19 yamasındaki orta kapsam güncellemesinden bu yana, Syndra yavaş yavaş kazanma oranı ve popülerlik kazanıyor. Güçlü bir ölçekleyici olması amaçlanmış olsa da, Syndra'nın oyun ortası dalga temizleme ve patlama potansiyeli, Aşmasına biraz fazla güvenli bir şekilde izin veriyor. Scatter the Weak ile onun uzun menzilli gücünün bir kısmını azaltıyoruz ve bir kısmını da Force of Will'e kaydırıyoruz. Şimdi Syndra'nın düşmanlarını parçalamadan önce biraz daha yakın ve kişisel olması gerekiyor.

image
W - İRADE GÜCÜ​

  • Aşkın Yükseltme Bonus Hasarı : %15 (100 YG başına +%1,5) ⇒ %12 (100 YG başına %2)

image
E - ZAYIFLARI DAĞIT​

  • Bekleme süresi : 15 saniye ⇒ 17 saniye
  • Büyü Hasarı : 75/115/155/195/235 (+%55 YG) ⇒ 75/115/155/195/235 (+%45 YG)

HATA DÜZELTMELERİ​

  • Bekleme Süresi : Q'yu yükseltmenin bekleme süresini sıfırlayabileceği bir hata düzeltildi
image

TAHM KENCH​

Pasif AP hasarı eklendi. Q AP oranı arttı, kendini iyileştirme arttı. W AP oranı arttı. E gri sağlığı arttı. R AP ölçeklendirmesi artırıldı, kalkan zayıflaması ayarlandı.
AP Tahm Kench, Sezon Öncesi değişiklikler ona ulaştığında biraz gakladı ve Kench yedek kulübesine indirildi. Ona, tank yapılarına yardımcı olacak bazı güçlendirmeler verirken, birkaç yama önceki AP yapılarını takip eden bazı güçlendirmeler de yapıyoruz.

image
PASİF - EDİNİLMİŞ BİR TAT​

  • Vuruş ve On-Q İlave Büyü Hasarı : 8-60 (seviyeye göre) (+ %3 ilave can) ⇒ 8-60 (seviyeye göre) (+ %3 ilave can) (her 100 ilave için + %2 YG) sağlık)

image
Q - DİL KIRBAÇ​

  • Büyü Hasarı : 80/130/180/230/280 (+ %90 YG) ⇒ 80/130/180/230/280 (+ %100 YG)
  • Kendini İyileştirme : 10/15/20/25/30 (+ eksik Canın %3/3,5/4/4,5/5) ⇒ 10/15/20/25/30 (+ eksik %5/5,5/6/6,5/7 ) Sağlık)

image
W - DERİN DALIŞ​

  • Büyü Hasarı : 100/135/170/205/240 (+ %125 YG) ⇒ 100/135/170/205/240 (+ %150 YG)

image
E - KALIN CİLT​

  • Gri Sağlığında Depolanan Hasar : %13/21/29/37/45 ⇒ %15/23/31/39/47
  • Gri Cana Depolanan Artan Hasar : %40/42,5/45/47,5/50 ⇒ %42/44/46/48/50

image
R - YUTMAK​

  • Büyü Hasarı : 100/250/400 (hedefin maksimum canının + %15'i (100 YG başına + %5)) ⇒ 100/250/400 (hedefin maksimum canının + %15'i ( 100 YG başına + %7) )
  • Kalkan : Yıkım sona erdikten sonra 2,5 saniye sürer ⇒ Yıkım sona erdikten sonra bitene kadar her 0,25 saniyede bir 50 can azalır
image

TEKERLEKLİ SANDALYE​

Temel saldırı hızı düşürüldü. R'nin hasarı azaldı.
Trundle, özellikle tanklar artık çok daha fazla oyun görüyorken, sezon öncesi orman değişikliklerinden biraz fazla yararlandı. Tanklara tamamen boyun eğdirmemesi için yüzde R sağlık hasarını azaltırken onu diğer ormancılarla daha uyumlu hale getirmek için net hızını düşürüyoruz .

TEMEL İSTATİSTİKLER​

  • Taban Saldırı Hızı : 0,67 ⇒ 0,60

image
R - BOYUN EĞDİRMEK​

  • Hedefin Maksimum Sağlığına Bağlı Hasar : %20/27,5/35 (100 YG başına +%2) ⇒ % 20/25/30 (100 YG başına +%2)
image

YUUMİ​

Pasif bekleme süresi arttı. R sabitlenme süresi azaldı.
Yuumi aynı zamanda oyundaki en sinir bozucu ve en popüler/oynanan şampiyonlardan biri oldu. Yuumi için daha iyi bir yer olduğunu düşünüyoruz, burada oyuncuları için oyun fantezisini gerçekleştirirken aynı zamanda ona karşı oynaması daha az sinir bozucu hale geliyor. Bu yamada, Yuumi'nin daha sinir bozucu özelliklerinden bazılarını geçici olarak gidermek ve hem Elit hem de Profesyonel oyunda gücünü dizginlemek için Yuumi'ye makul boyutta bir nerf veriyoruz. Ancak bunu kesinlikle bu şampiyon için nihai, uzun vadeli çözüm olarak görmüyoruz.

Bu kedinin çok daha sağlıklı bir yere inmesine yardımcı olmak için daha büyük ölçekli bir Yuumi yeniden çalışması üzerinde çalışmaya başladık. Bağlı, hedef alınamayan bir büyücü olarak Yuumi'nin ekibine neler sağlayabileceğini vurgulamak istiyoruz. Erken bir hedef olarak, agresif CC çıktılarını/hasarını sınırlamak, daha fazla savunma/büyücü çıktılarını vurgulamak, ölçeklendirmesini azaltmak ve oyunları kazanmak için kendi koridorunun başarısına daha bağımlı hale getirmek istiyoruz. Gelecekte bu konuda paylaşacağımız daha fazla haberimiz olacak, ancak şimdilik biz Yuumi üzerinde çalışırken sabrınız için teşekkür ederiz.

image
PASİF - BOP 'N' BLOK​

  • Bekleme Süresi: 14-6 saniye (seviyeye göre) ⇒ 18-6 saniye (seviyeye göre)

image
R - SON BÖLÜM​

  • Sabitlenme Süresi : 1,75 saniye ⇒ 1,25 saniye
image

ZAC​

Pasif iyileştirme arttı. Q'nun bekleme süresi azaldı, sağlık artışı arttı.
Zac, Immolate'i aceleye getirmedikleri için nerflenen şampiyonların da listesini yaptı. Bu küreye biraz salaklık katmak için, bazı yeni Sezon Öncesi tank öğeleriyle daha iyi sinerji oluşturmasına yardımcı olmak için sağlık ölçeklendirmesini biraz güçlendiriyoruz.

image
PASİF - HÜCRE BÖLÜNMESİ​

  • Parça Başına İyileştirme : %4/4,75/5,5/6,25 (R Derecesine göre) maksimum SP ⇒ %4/5/6/7 (R Derecesine göre) maksimum SP

image
Q - ESNEME DARBELERİ​

  • Bekleme Süresi: 15/13,5/12/10,5/9 saniye ⇒ 14/12,5/11/9,5/8 saniye
  • Temel Hasar : 40/55/70/85/100 (+Zac'in azami canının %2,5'i) ⇒ 40/55/70/85/100 (+Zac'in azami canının %4'ü)
image

ZERİ​

Tüm yetenekler ayarlandı.
Zeri, heyecan verici bir donanıma, patlayıcı pentakill'lere ve çok sayıda denge değişikliğine sahip geçen yıl çalkantılı bir şampiyon oldu. En sevdiğimiz şimşek temalı Zaunite'ı bu yıl Pro oyununda en iyi nişancı olarak ayıran bazı sorunları ele almak için büyük bir hamle daha yapıyoruz. Zeri'nin uzun menzil, yüksek hareket hızı ve artan hasar kombinasyonu, Profesyonel oyun gibi koordineli bir ortamda ona çok az zayıflık verdi veya hiç vermedi. Menzilini kısaltarak Zeri'nin oyun tarzını değiştiriyoruz, böylece kıvılcımlar saçması ve rakiplerinin ölmesi için yakın ve kişisel davranması gerekiyor. Bu, yenilenmiş temel istatistikler, daha yüksek hasar Burst Fire ve ayarlanmış bir Spark Surge ile birlikte gelir. Bu yüzden Zeri güçleniyor olsa da, rakiplerin şimşeği güvenli bir yere fırlamadan önce yakalamak için artık çok daha fazla fırsatı olmalı. Kıvılcımlar HAZIR!

TEMEL İSTATİSTİKLER​

  • Hareket Hızı : 325 ⇒ 330
  • Taban Saldırı Gücü : 50 ⇒ 53
  • Temel Zırh : 20 ⇒ 24
  • Temel Can : 600 ⇒ 630
  • Saldırı Hızı Oranı : 0,568 ⇒ 0,625
  • HP Büyümesi : 109 ⇒ 115

image
PASİF - CANLI PİL​

  • Tam Dolu Temel Saldırı Gücü: 90-200 (seviyeye göre) (+%90 YG) (+%1-15 (seviyeye göre) hedefin maksimum SP'si) ⇒ 90-200 (seviyeye göre) (+%110 YG) (+1-15% hedef maksimum SP)
  • Gotta Zip Shield Bonusu : %10 çarpımsal Hareket Hızı ⇒ %10 Hareket Hızı (Not: bu, kalkan yığınını diğer Hareket Hızı kaynaklarıyla daha kötü hale getirir)
  • İlave Hareket Hızı Süresi : 3 saniye ⇒ 2 saniye

image
Q - PATLAMA ATEŞİ​

  • Menzil : 825 ⇒ 750
  • Aşırı Saldırı Hızının İlave SG'ye Dönüşümü : %60 ⇒ %70
  • Fiziksel Hasar : 8/11/14/17/20 (+ MS %100/105/110/115/120) ⇒ 15/18/21/24/27 (+ %104/108/112/116/120 AD)

image
W - ULTRAŞOK LAZER​

  • Hasar Türü : Büyü ⇒ Fiziksel
  • Fiziksel Hasar : 20/55/90/125/160 (+%100 AD)(+%40 YG) ⇒ 20/60/100/140/180 (+%130 AD) (+%25 YG)
  • Kullanma Süresi : 2,5x Saldırı Süresi ⇒ 0,55-0,3 saniye (Saldırı Hızına bağlı olarak)
  • Menzil Hızı : 2200 ⇒ 2500
  • Işın Yapma Süresi : 0,75 saniye ⇒ 0,85 saniye

image
E - KIVILCIM DALGASI​

  • Mana Bedeli : 80 ⇒ 90/85/80/75/70
  • Bekleme Süresi: 24/22,5/21/19,5/18 saniye ⇒ 22/21/20/19/18 saniye
  • YENİ Şimşek Mermileri Sihirlidir : E'sini kullandıktan sonra 5 saniye boyunca Zeri, Şimşek Mermileri kazanır ve Q - Patlama Ateşi , isabet ettiği ilk rakibe ek büyü hasarı verir.
  • YENİ Yıldırım Mermileriyle Vurulan İlk Hedefe Bonus Büyü Hasarı : 20/22/24/26/28 (+%20 AP)(+%12 bonus AD).Bu hasar, Zeri'nin Kritik Vuruş Şansına bağlı olarak %65'e kadar artırılır .
  • Yıldırım Mermileri İlk Hedef Vuruşundan Sonra Delme Hasarı Düşüşü : %60/70/80/90/100 ⇒ %80/85/90/95/100
  • Arazide Kayarken Görüş : 850 birim ⇒ 1500 birim

image
R - YILDIRIM ÇARPMASI​

  • KALDIRILDI Short Circuited : Zeri'nin Overcharged saldırıları artık Vurulduğunda 5/10/15(+%15 AP) İlave Büyü Hasarı vermiyor
  • Zincir Yıldırım Menzili : 450 ⇒ 650
  • Kullanıldığında Büyü Hasarı : 150/250/350 (+%80 YG)(+%80 İlave SG) ⇒ 175/275/375 (+%110 YG)(+%100 İlave SG)
  • Kerchow : Zeri'nin R'si en az bir rakip şampiyona isabet ederse, Zeri %10 Hareket Hızı, %30 Saldırı Hızı ve 5 saniyeliğine zincirleme atışlar kazanır. Şampiyonlara Q veya otomatik saldırılarla vurmak, bu güçlendirmeyi 1,5 saniye yeniler. (Not: Bu güçlendirme orijinal süresinden daha uzun süre uzatılamaz.)
  • Sınırsız Enerji : Rakip şampiyonlara vurmak, Zeri'ye 1,5 saniye boyunca 1 yük (kritik saldırılar için 3 yığın) Aşırı Yükleme kazandırır. Zeri, sonsuz bir şekilde biriken her Overcharge yığını için %0,5 Hareket Hızı kazanır.

ORMAN DÜZENLEMELERİ​

ORMAN YOLDAŞLARI​

Ormancılar koridorculara kıyasla altın konusunda genellikle önemli ölçüde önde olduklarından, orman yoldaşlarının tanklarla daha iyi ölçeklenmesine yardımcı olurken sahiplerine verdikleri altın miktarını azaltacak birkaç düzenleme getiriyoruz.
  • Yoldaş Saldırı Hasarı : 20 (+ %15 AD) (+ %10 HP) (+ %4 ilave can) ⇒ 16 (+ %15 AD) (+ %10 AP) (+ %3 ilave can) (+ %10 bonus) Zırh) (+ %10 ilave Büyü Direnci)
  • YENİ Daha Büyük Yoldaşların Daha Fazla İkrama ihtiyacı var : İlk gelişimlerinden sonra, orman yoldaşları Büyük Canavar öldürmelerinde 2 bonus ikram tüketecek ve ilgili avantajları alacak
  • Bonus İkram Altını : 50 altın ⇒ 35 altın
  • KALDIRILDI Epic Monsters are Spooky : Yoldaşlar tarafından sağlanan %20 bonus hasar artık Epic Monsters üzerinde çalışmıyor

ORMAN KAMPLARI​

Son yamada tanıtılan Sezon Öncesi orman düzenlemelerinde birkaç takip değişikliği yapıyoruz.
  • Gromp Saldırı Menzili : 175 ⇒ 150
  • Kızıl Yırtıcı Kuş Saldırı Menzili : 300 ⇒ 200
  • Kaydırma Menzili : Kaydırma menzili merkezleri, şampiyonların hareket etmesi ve uçurtması için daha fazla alan sağlamak üzere Kamp başlangıç konumundan kaydırıldı
  • Orman Kampı Deneyimi Verilen Çarpan : 1/1/1,025/1,075/1,15/1,15/1,25/1,25/1,35 (seviye 1-9) ⇒ 1/1/1,025/1,075/1,2/1,2/1,3/1,3/1,45 (seviye 1) -9)

HEDEF PLANLAMA​

Geçmişte sahip olduğumuz iletişim araçlarının çoğu, kişisel niyeti, sizin ve yalnızca sizin yapmayı planladığınız şeyi tanımlama becerisini iletmeye yöneliktir. Hedef Planlamayı, insanların bir bütün olarak ekip genelinde uyum sağlamaları için bir yol olarak tanıttık.

Şimdiye kadar, Hedef Planlamanın oyuncuların bir hedefi takım olarak alıp almama konusunda daha iyi uyum sağlamasına izin verdiğini gördük. Ancak, oylamanın çok sık veya alakasız anlarda ortaya çıktığı bazı durumlar vardır. Hedef planlaması söz konusu olduğunda, oyunculara doğru zamanda daha iyi kararlar vermelerine yardımcı olabilecek ilgili bilgileri gösterdiğimizden emin olmak istiyoruz. Oyuncuların, ister hazır olma ve hedefler için öncelik verme, ister hizalama için aracı fiilen kullanma olsun, niyetlerini net bir şekilde iletebilmelerini istiyoruz.

Şimdilik, oylama sisteminin oyuncuların amaçlarına daha iyi uyması için bazı değişiklikler yapıyoruz ve hepinizin onu nasıl kullandığınız hakkında daha fazla şey öğrendikçe bu sistemi geliştirmeye devam edeceğiz!
  • Scoreboard Oylaması Devre Dışı : Objektif zamanlayıcıya tıklamak artık objektif oyları başlatmayacak ve bunun yerine sohbette sadece zamanlayıcı bilgilerini gösterecek
  • Oylama Zamanlaması : Oyuncuların bir hedef için oylamaya başlayabilecekleri en erken zaman, bir hedef doğmadan önceki 90 saniyeden 75 saniyeye ayarlandı.
  • Otomatik Oylama Devre Dışı : Bir hedefe itiraz etmek için yapılan oylama, artık bir hedef ortaya çıkmadan 30 saniye önce otomatik olarak başlamayacaktır.

ARAM ÇATIŞMASI​

Her yerdeki ARAM oyuncularına özel bir teşekkür olarak, Howling Abyss'te yılın son Clash'ine ev sahipliği yapacağız! Bu Clash'e giriş ücretsiz olacak ve her takımın 3 maç oynayabileceği 8 takımlık bir grup içerecek. Her oyuncu, oyun başına 2 yeniden kayıt alacak, bu yüzden hepsini kullandığınızdan emin olun!

Bu özel, eğlence amaçlı Clash için kayıtlar 5 Aralık'ta başlayacak ve turnuva günleri 10 ve 11 Aralık 2022'de

olacak. Katılan oyunculara sınırlı süreli, özel bir ARAM çatışması simgesi verilecek, bu yüzden takvimlerinizi işaretlemeyi unutmayın!

ARAM ile ilgili olmayan bir notta, bu yılın Clash ödülleri 12.23 Yaması sırasında sunulacak, bu yüzden gözünü dört aç!

ARAM CLASH ÖDÜLLERİ​

  • 0 Galibiyet, 3 Mağlubiyet: 1x 3-Win XP Boost, 1x Clash Logosu
  • 1 Galibiyet, 2 Kayıp: 1x Gizem İfadesi, 1x Clash Logosu
  • 2 Galibiyet, 1 Kayb: 1x 975 Kostüm Parçası, 1x Gizem İfadesi, 1x Clash Logosu
  • 3 Galibiyet, 0 Kayıp: 1x 1350 Skin Shard, 1x Mystery İfadesi, 1x Chibi Simgesi, 1x Clash Logosu

EFSANEVİ İÇERİK​

YIL SONU MYTHİC SHOP ROTASYON​

Bu Mythic Shop rotasyonunda, iki Unvaulted Prestige görünümü, iki Unvaulted Mythic görünümü ve yeni bir Seasonal Mythic görünümü (aksesuarlarla birlikte) olacak. Yıl Sonu Prestij Puanı mağazamıza benzer şekilde, Mythic Essence simgeleri, daha önce sunulan birkaç Grab çantasıyla birlikte geri dönüyor.

ŞUAN UYGUN​

  • Prestij Oyun Salonu Caitlyn
  • Prestij PROJESİ Sylas
  • Hextech Rammus
  • Hextech Kassadin
  • Ashen Mezar Şövalyesi Mordekaiser
  • Ashen Mezar Şövalyesi Mordekaiser Efsanevi Renk + Simge (Emberwoken)
  • Ashen Graveknight Mordekaiser İfadesi
  • Anima Squad 2022 Tutma Çantası
  • Yıldız Muhafızı 2022 Tutma Çantası
  • Anima Squad 2022 Efsanevi Öz Simgesi
  • Yıldız Muhafızı 2022 Efsanevi Öz Simgesi
  • MSI High Noon 2022 Mythic Essence Simgesi
  • Çelik Valkyrie 2022 Efsanevi Öz Simgesi
  • 2022 Dünya Şampiyonası Efsanevi Öz Simgesi
  • Eclipse Knights 2022 Efsanevi Öz Simgesi
  • Ocean Song 2022 Efsanevi Öz Simgesi

MYTHİC SHOP'TAN AYRILMAK​

  • Prestij Yıldız Muhafızı Neeko
  • Prestij Fatihi Jax

REKABETÇİ​

RÜN ÖNERİCİ​

Önceden bir ton araştırma yapmak zorunda kalmadan LoL eğlencesine ulaşmanın kolay olmasını istiyoruz. Mağazaya eşya tavsiyeleri eklediğimiz gibi, şampiyon seçiminde de bir rün tavsiyecisi ekliyoruz! Bir şampiyonun üzerine gelerek veya onu kilitleyerek ve rün sayfasını düzenle düğmesinin yanındaki yeni simgeye tıklayarak ona erişebilirsiniz. Bu özellik için planlanan birkaç eklememiz daha var ve önümüzdeki birkaç yamada iyileştirmek için geri bildirimlerinizi dikkate alacağız!
  • Tüm oyun modları için şampiyon seçimine Rune Öneri Aracı eklendi. Bu öneriler şampiyonunuza ve konumunuza göre özel olarak hazırlanmıştır ve isteğe bağlı sihirdar büyüsü önerileriyle birlikte gelir. Oyun içi öğe önerileri gibi bunlar da her yamada güncellenecektir.
  • Tüm oyuncular, tavsiye edenin her şampiyon seçiminde üzerine yazacağı ücretsiz bir geçici rün sayfasına sahiptir. Bir tavsiyeyi koleksiyonunuza kalıcı olarak kaydetmek için maç sonrası ekranında ekleyebilirsiniz.
  • Önceden ayarlanmış 5 rün sayfası kaldırıldı.

SİPARİŞ DEĞİŞTİRME SEÇ​

Taslak stratejisi, taslak oluşturmayı destekleyen kuyruklarda oyunun önemli bir parçasıdır, bu nedenle ekibinizin taslağını başarı için optimize etmesini kolaylaştırmak istiyoruz. Şu anda seçim sırasını değiştirmeye çalışan oyuncular için işlerin ters gitmesi için pek çok fırsat var — takas etmek istediğiniz kişiyle sohbette iletişim kurmanız, diğer oyuncunun istediği şampiyona sahip olmanız ve ardından şampiyonları başarılı bir şekilde takas etmeniz gerekiyor. oyun başlamadan önce, tüm bunları rune ve sihirdar teçhizatlarınızı hazırlarken yapın. Bir düğmeye basarak seçim sırasını değiştirmenize izin vererek bu süreci kolaylaştıracağız!
  • Seçme içeren eşleştirmeli sıralarda, bildirim, yasaklama ve seçim aşamalarında, artık müttefik portrelerinin yanındaki bir düğmeye basarak seçim sırasını onlarla değiştirebilirsiniz. Bir aşamada 5 saniye kaldığında, devam eden emir takas istekleri iptal edilecektir. Sipariş takas talebiniz reddedilirse, o oyuncuyla başka bir talep başlatamazsınız.
  • Hazırlık aşamasında şampiyon değiştirme, artık portrenin yanındaki bir düğme yerine müttefik şampiyonun portresine tıklanarak başlatılıyor.
  • Çeşitli şampiyon, tutarlılık için yazı tipi ve metin değişikliklerini seçer.

ŞAMPİYON SEÇİMİ ANONİMLİĞİ​

Şampiyon seçimindeki müttefik isimleri arasındaki tek farkın 1'den 5'e kadar olan rakamlar olması nedeniyle, özellikle aynı anda çok sayıda insan konuşurken kimin konuştuğunu anlamanın zor olabileceğine dair geri bildirimler duyduk. Yani artık hepiniz kod isimlere sahipsiniz!
  • Müttefik 1 -> Müttefik 5, şampiyon seçme sohbetinde kimin konuştuğunu daha iyi netleştirmek için Gromp, Murk Wolf, Raptor, Krug ve Scuttle Crab olarak yeniden adlandırıldı.

DAVRANIŞ SİSTEMLERİ​

Yeni Takdir seviyesi 5 Malzahar dış görünümü ödülü dahil Sezon Sonu Takdir ödülleri, Sezon Sonunda Takdir seviyenize göre verilecektir.

ARAM AFK eşiği 90 saniyeden 120 saniyeye değiştirildi.

HATA DÜZELTMELERİ VE QOL DEĞİŞİKLİKLERİ​

ŞAMPİYON SEÇİMİ FAVORİLERE EKLEME İYİLEŞTİRMELERİ​

Şampiyon seçiminde onları daha hızlı bulabilmeniz için şampiyonları favorilere ekleme konusunda kullanılabilirliği iyileştirme. Bir hatırlatma olarak, şampiyonları belirli bir rol için favorilere eklemek için şampiyon seçiminde sağ tıklayabilirsiniz!
  • Şampiyon seçiminde, "Favorilere Göre Sırala" varsayılan sıralama seçeneğidir. Not: Geri dönüş seçeneği "Ada Göre Sırala"dır, böylece herhangi bir favorisi seçilmemiş bir oyuncu yine aynı deneyimi yaşayacaktır.
  • Bir oyuncunun "Sıralama ölçütü" tercihi, şampiyon seçimleri arasında kaydedilir.

PİNG AYARLARI​

  • Ping boyutları biraz azaltıldı
  • "İtme" ping VFX'inin netliği iyileştirildi
  • Ping dalgalanma VFX'i ve simgelerin görsel doğruluğu parlatıldı

QOL GÜNCELLEMELERİ​

  • Ölümün Dansı güncellendi, böylece kanaması artık hatırlamaları kesintiye uğratmayacak
  • Empyrean Pyke'ın R - Aşağıdan Ölüm görsel efektleri artık oyun seçeneklerinde Eye Candy kapatıldığında devre dışı bırakılacak

HATA DÜZELTMELERİ​

  • Bazı şampiyonların simgelerinin, başka bir yerde Savaş Sisi'nden çıktıklarında bilinen son konumlarında mini haritada kısa süreliğine titremesine neden olan bir hata düzeltildi
  • Tam bumerang geri dönmek üzereyken bir hareket komutu verildiğinde Gnar'ın Q'sunun beklenmedik bir yöne sapmasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Singed ve Cassiopeia'nın isabet halindeki VFX'inin görünmemesine neden olan bir hata düzeltildi
  • Yasuo'nun Rüzgar Duvarı'nın, E'si tarafından itildiklerinde Syndra'nın kürelerini doğru şekilde engellememesine neden olan bir hata giderildi.
  • Sion'un R'sinin, pasifi sırasında R'sini kullanması halinde Işıldayan Erdem'i tetiklememesine neden olan bir hata giderildi.
  • Ivern'in pasifi tarafından işaretlenmemiş orman canavarlarını Vurmasına izin veren bir hata düzeltildi. Kamplar arkadaştır.
  • Karma'nın kendisinden çok uzaktaki şampiyonlara W veya E kullanarak R'sinin kullanım süresini uzatabilmesine neden olan bir hata giderildi
  • Skarner'ın W'sunun devam eden bir temel saldırıyı sıfırlayacağı bir hata düzeltildi
  • Viego, K'Sante'nin W'sini kullanırken K'Sante'ye sahip olmayı bitirdiğinde W'sunu devre dışı bırakan bir hata düzeltildi
  • Samira'nın E+Q kombosunun Conqueror veya Electrocute gibi etkiler için tek bir büyü olarak sayılmasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Sylas'ın R'sini kullanarak Tahm Kench'in ultisini diğer şampiyonun ulti yeteneklerini çalmak için kullanabileceğinden daha hızlı çalmasına neden olan bir hata giderildi
  • K'Sante'nin R - All Out yeteneğini kullanmasına ve Mordekaiser'i Ölüm Diyarı'nın dışına çıkarmasına neden olan bir hata giderildi
  • Caitlyn'in R'sini kullanırken alay konusu olması durumunda kendisiyle alay eden düşmanlara saldırmayacağı bir hata düzeltildi.
  • Ravenous Hydra'yı satmayı geri almanın, öğenin edinilen tüm yığınları kaybetmesine neden olacağı bir hata düzeltildi
  • Ravenous Hydra'nın öğeyi satın aldıktan yaklaşık 40 dakika sonra düzgün çalışmayı durdurmasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Jak'Sho'nun Zırh ve MR artışı yüzdesinin, diğer Zırh ve MR artışlarıyla birlikte doğru şekilde hesaplanmamasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Jak'Sho the Protean'ın bir şampiyonun ölümünden sonra Hiçlik Doğuşu Direnci yığınları oluşturmasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Xayah'ın W tüylerinin Navori Quickblade'in Geçiciliği'nin ilave hasarını alamamasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Tahm Kench'in R'sini kullandıktan sonra Işıldayan Erdem'i yeniden tetikleyebilmesine neden olan bir hata düzeltildi
  • Pyke'ın R'sinin Radiant Virtue'yu tetiklemesine, ancak kendisini veya müttefiklerini iyileştirmemesine neden olan bir hata düzeltildi
  • Radiant Virtue'dan gelen bonus SP'nin Pyke'ın pasifiyle AD'ye dönüştürülmemesine neden olan bir hata düzeltildi
  • Taliyah ve Anivia'nın ultilerinin Işıldayan Erdem'i tetiklememesine neden olan bir hata düzeltildi
  • Orman yoldaşlarının şampiyonlarından ayrılarak duvarların etrafındaki yola girmesine neden olan bir hata düzeltildi
  • Şampiyon olmayan birincil hedeflerin Buzdoğan Eldiven'in etkisiyle sakatlanmamasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Rek'Sai'nin R'sinin Radiant Virtue'nun pasifini tetiklememesine neden olan bir hata düzeltildi
  • Radiant Virtue'nun VFX'i sayesinde düşmanların hangi Shaco'nun klon olduğunu anlayabilmesine neden olan bir hata düzeltildi
  • Guinsoo'nun Hiddeti'nin İsabet Halinde verdiği hasarın büyü hasarı olarak sayılmasına neden olan bir hata giderildi
  • K'Sante'nin Hullbreaker gibi kaynaklardan gelen bonus Zırh ve MR'sinin Q bekleme süresini azaltmamasına neden olan bir hata düzeltildi
  • K'Sante'nin R'sini kullanırken Hullbreaker'ın bonus özelliklerini geçici olarak kaybetmesine neden olan bir hata düzeltildi
  • Orman kamplarının, Shaco'nun kutuları veya Elise'in örümcek yavruları gibi çağrılan birimleri düzgün bir şekilde toplamamasına neden olan bir hata giderildi.
  • Draven'ın baltalarını Q ile yakaladığında VO'larının doğru oynamamasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Drake soul alıştırma aracının zamanın %100'ünde cehennem gibi olmasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Kule kaplamasının yakında düşeceğini bildiren VO satırlarının oynamamasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Neeko'nun bazı seslendirme satırlarının oynatılmamasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Program Camille'in VO'larının, Savaş Sisi'nin dışında olması durumunda müttefikler ve düşmanlar için küresel olarak oynamasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Clash kapsüllerinin, kürelerinin, sancaklarının ve ödüllerinin doğru şekilde verilmemesine neden olan bir hata düzeltildi

YAKLAŞAN GÖRÜNÜMLER VE RENKLER​

Bu yamada aşağıdaki görünümler yayınlanacak:
12062022_Patch_Notes_Winterblessed-Diana---Final.jpg

Kış Kutsanmış Diana​

12062022_Patch_Notes_Winterblessed-Shaco---Final.jpg

Kış Kutsanmış Shaco​

12062022_Patch_Notes_Winterblessed-Swain---Final.jpg

Kış Kutsanmış Swain​

12062022_Patch_Notes_Winterblessed-Warwick---Final.jpg

Kış Kutsanmış Warwick​

12062022_Patch_Notes_Winterblessed-Zilean.jpg

Kış Kutsanmış Zilean​

12062022_Patch_Notes_Winterblessed-Zoe.jpg

Kış Kutsanmış Zoe​

12062022_Patch_Notes_Ashen-Knight-Mordekaiser.jpg

Ashen Mezar Şövalyesi Mordekaiser​

12062022_Patch_Notes_Prestige-2.jpg

Prestij Winterblessed Warwick​

Aşağıdaki renkler bu yamada yayınlanacak:
12062022_Patch_Notes_Diana_Diana_WinterBlessed_Chromas_Fixed_Width.jpg

Kış Kutsanmış Diana​

12062022_Patch_Notes_Shaco_Shaco_WinterBlessed_Chromas_Fixed_Width.jpg

Kış Kutsanmış Shaco​

12062022_Patch_Notes_Swain_Swain_WinterBlessed_Chromas_Fixed_Width.jpg

Kış Kutsanmış Swain​

12062022_Patch_Notes_Warwick_Warick_WinterBlessed_Chromas_Fixed_Width.jpg

Kış Kutsanmış Warwick​

12062022_Patch_Notes_Zilean_Zilean_WinterBlessed_Chromas_Fixed_Width.jpg

Kış Kutsanmış Zilean​

12062022_Patch_Notes_Zoe_Zoe_WinterBlessed_Chromas_Fixed_Width.jpg

Kış Kutsanmış Zoe​

Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmeniz için lütfen Giriş yap veya ücretsiz Kayıt ol teşekkürler.
 

Üst