Neler yeni
  • Bu kategoriye kaydolmadan konu açabilir konulara cevap yazabilirsiniz!

ZirveSunucum Banner

No Man's Sky keşif gezegeninden nasıl çıkılabilir?

ELFDaily Help

Oyun Yardımları
Uzman Üye
Katılım
16 Eki 2020
Mesajlar
20,258
Puanları
166
Kredi
20
No Man's Sky keşif gezegeninden nasıl çıkılabilir? Anomaliden keşfe başladım epey kaynak topladım ve yanlışlıkla hurda araca bindim ve araç ana araç haline geldi. Eski aracım kayboldu gitti. Diğer araçları çağırma gibi bir şey yok.

Sonra ışınlanma ile birinin üssüne gittim ve hiçliğin ortasına ışınlanma koymuş, geri ışınlanma portalı da yok.

Öylece kaldım:

  • Gemimi çağıramıyorum (kalkış takımları arızalı ve bilmediğim elementler istiyor)
  • Geri ışınlanamıyorum.
  • Teleport inşa edemiyorum (keşif sırasında izin vermiyor)

En...

teşekkürler
 
No Man's Sky keşif gezegeninden nasıl çıkılabilir? Geminin kalkış takımları arızalıysa ve bilinmeyen elementler istiyorsa, bu genellikle temel onarım malzemeleriyle ilgili bir durumdur. Kalkış takımlarını çalıştırmak için genelde Dihidrojen yakıtı gerekir, bu element gezegendeki buzlu veya kristalize kayalardan toplanabilir ya da yakındaki küçük yapıların içinde bulunabilir. Eğer bu onarım mümkün olmazsa, gezegen üzerinde bulabileceğiniz binalarda veya bir uzay istasyonuna ulaşma imkanı varsa oradan yardım çağırmayı deneyin.
 
Kişi Yorumladı
Geri
Üst