Neler yeni
  • Bu kategoriye kaydolmadan konu açabilir konulara cevap yazabilirsiniz!

ZirveSunucum Banner

Rainbow Six: Siege oyun içinde ses kalitesi düşük

ELFDaily Help

Oyun Yardımları
Uzman Üye
Katılım
16 Eki 2020
Mesajlar
20,242
Puanları
166
Kredi
20
Rainbow Six: Siege oyun içinde ses kalitesi düşük Oyunun ana menüsünde herhangi bir ses sorunu yaşamıyorum. Ancak oyunu başlatıp eşleşme bulunduğu anda ses kalitesinde belirgin bir düşüş oluyor. Sanki kamera odaklanmamış gibi, ses kalitesi 1080P'den 360P'ye düşmüş hissi veriyor. Oyundan ana menüye döndüğümde sorun kendiliğinden düzeliyor. Acaba ses bağlantısında bir problem mi oluyor da ses bu kadar bozuluyor? Ayrıca, maç esnasında oyunu yeniden başlattığımda ses kalitesi normale dönüyor. Eğer önce Bluetooth'u bağlayıp oyuna girersem bu...

teşekkürler
 
Rainbow Six: Siege oyun içinde ses kalitesi düşüyor
Oyun içi ses kalitesinin ani düşüşleri genellikle arka planda çalışan çakışan uygulamalardan veya sürücü sorunlarından kaynaklanır; öncelikle Discord veya GeForce Experience gibi gereksiz overlay'leri kapatıp denemelisin. Eğer bu işe yaramazsa, güncel ses ve ekran kartı sürücülerini temiz bir kurulumla yüklemek en sık görülen çözümlerden biridir. Bunun yanında, oyun dosyalarının bütünlüğünü doğrulamak da bozuk veya eksik dosyaları düzelterek sesi normale döndürebilir.
 
Kişi Yorumladı
Geri
Üst