Neler yeni
  • Bu kategoriye kaydolmadan konu açabilir konulara cevap yazabilirsiniz!

ZirveSunucum Banner

RTX 4060 sistemde oyun oynarken "nvlddmkm" hatası veriyor

ELFDaily Help

Oyun Yardımları
Uzman Üye
Katılım
16 Eki 2020
Mesajlar
20,230
Puanları
166
Kredi
20
RTX 4060 sistemde oyun oynarken "nvlddmkm" hatası veriyor
neroterre dedi:
Modlama sonrası kayıt girdileri (kayıt defterini onarmak çok zor ve angarya) vb. bir şey de bozulmuş olabilir. Çok dosyanız yoksa en ideali format atmak ve sonra modsuz GTA yükleyip test etmek. Eğer sorun varsa tekrar yazarsanız detaylı yardım etmeye çalışırım.

Bir de hotfix sürücüsü var onu yükleyip deneyin. Çoklu monitör, uyku modu, G-Sync, V-Sync falan için bazı iyileştirmeler var...
Genişletmek için tıkla...

teşekkürler
 
Geri
Üst