The Last of Us Part 1'de kamera ağır hareket ediyor Merhaba. The Last of Us Part 1 oynuyorum fakat kamera sanki biraz ekstra ağır gibi. Sensitivity'den bahsetmiyorum daha garip bir his var sanki gecikmeli gibi. NVIDIA Overlay'de baktığımda latency 0ms olarak gözüküyor o yüzden PC latency de olamaz diye düşündüm. Benimle alakalı bir şey mi yoksa genel bir şey mi bilgisi olan bilgilendirirse sevinirim. Bir de oyunla alakalıysa kapatma ayarı var mı?