Neler yeni

Tüm K_MONSTER Tablosunu ve Tüm Yaratıkların Konumlarını Düzenleme

ELFDaily 

#code
Yönetici
Katılım
15 Ara 2015
Mesajlar
2,429
Çözümler
216
Puanları
216
Konum
Bursa
Kredi
14
İlk olarak yaratıkları konumlarından kaldıralım, yani yaratık slotlarını K_NPCPOS tablosundan silelim.

Yaratıkların oyun içinde belli konumlarda bulunması, yani bir yaratığın bir slotunun olması K_NPCPOS tablosuyla ilgilidir. Bir yaratığın K_MONSTER tablosundaki sSid değeri ile o yaratığın slotunun K_NPCPOS tablosundaki NpcID değeri aynı olmak zorundadır.


İlk önce yaratıkları konumlarından kaldırmak için aşağıdaki gibi bir sürü code çıkardım. Bu yöntemde yaratıkların sSid'sinden gidilerek yaratıklar tek tek konumlarından kaldırılıyor. Ancak bu yöntemin her durumda yeterli olmadığını gözlemledim. Gene de veriyorum çünkü bir kimse sadece belli yaratıkları konumlarından kaldırmak istediğinde bu code'lardan yararlanabilir.

Kod:
Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmeniz için lütfen Giriş yap veya ücretsiz Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.



* Birkaç code ile bütün yaratıklar konumlarından kaldırılabilir miydi? Sanırım bu sorunun yanıtını buldum. Bütün konumlandırılmış yaratıkların K_NPCPOS tablosundaki ActType değeri 1 ya da 2 idi ve NPC'lerin ActType değerleriyle çakışmıyorlardı. Aşağıdaki 2 satırlık code ile bütün yaratıkları konumlarından kaldırabilirsiniz. Her tip(homeko, myko vb.) database'te tüm yaratık slot'larını temizleyen bir yol bulduğumu düşünüyorum. Ben bir sorun gözlemlemedim.


Kod:
Değerli ziyaretçimiz, içeriği görebilmeniz için lütfen Giriş yap veya ücretsiz Kayıt ol anlayışınız için teşekkürler.

"Birkaç code ile bütün yaratıklar konumlarından kaldırılabilir miydi?" sorusunu sormamdaki amaç ise "homeko database" diye anılan database'lerin de konumlandırma code'larımdan yararlanmasını sağlamaktır. HOMEKO database'ler her alana her türlü yaratığın hesapsız/plansız şekilde konumlandırıldığı database'lerdir.
 
Son düzenleme:

Üst