Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Batman Arkham Asylum açılmıyor Selamlar, Steam üzerinden Batman Arkham Asylum yükledim fakat oyun açılmıyor. Önceden açılan forumlara baktım ancak çözemedim. Hata şu şekilde:
Batman Arkham Asylum açılmıyor sorunu, ilk bakılacak yer genellikle PhysX sürücüsü çakışmasıdır. Denetim Masası'ndan PhysX'i kaldırıp bilgisayarı yeniden başlattıktan sonra oyun dosyalarını doğrulamak çoğu zaman çözüm olur. Bunlar işe yaramazsa, Windows'un eski bileşenleri arasında bulunan DirectPlay'i etkinleştirmeyi deneyebilirsin.