Neler yeni
  • Bu kategoriye kaydolmadan konu açabilir konulara cevap yazabilirsiniz!

ZirveSunucum Banner

Rocket League sadece Ethernet ile maça giriyor

ELFDaily Help

Oyun Yardımları
Uzman Üye
Katılım
16 Eki 2020
Mesajlar
20,258
Puanları
166
Kredi
20
Rocket League sadece Ethernet ile maça giriyor Ethernet kablosuyla bağlanınca sorun olmadan oyuna giriyor fakat hotspot veya Wi-Fi ile bağlanmaya çalışınca fotoğraftaki gibi kalıyorum ve oyun başlamıyor. Bir süre sonra lobiye atıyor. Bu arada tek başımayken sorun yok sadece parti ile arkadaşımla girerken sorun oluyor.

https://www.elfdaily.com/sosyal/eklenti/1756105302410-png.2562289/
 
Rocket League sadece Ethernet ile maça giriyor
Bu tür bağlantı sorunlarında, Wi-Fi veya hotspot gibi kablosuz ağlarda yaşanan gecikmeler oyunu etkileyebiliyor. İlk olarak modeminizin ve router'ınızın fişini çekip 1-2 dakika bekleyip tekrar takarak tamamen yeniden başlatmayı deneyin. Modem restart'ı işe yaramazsa, DNS önbelleğini temizlemek (Windows'ta `ipconfig /flushdns` komutuyla) ve güvenlik duvarınızın veya kullandığınız VPN varsa onun oyuna müdahale etmediğinden emin olmak önemlidir. Özellikle partiyle girerken bu sorunu yaşamanız, oyunun ağ gereksinimlerinin kablosuz bağlantıda karşılanamamasıyla alakalı olabilir; bu yüzden oyun içi ağ ayarlarını da gözden geçirebilirsiniz.
 
Kişi Yorumladı
Geri
Üst