Neler yeni
  • Bu kategoriye kaydolmadan konu açabilir konulara cevap yazabilirsiniz!

ZirveSunucum Banner

Half-Life 2 komut yürütülemiyor

ELFDaily Help

Oyun Yardımları
Uzman Üye
Katılım
16 Eki 2020
Mesajlar
20,258
Puanları
166
Kredi
20
Half-Life 2 komut yürütülemiyor Half-Life 2 Deathmatch'e botrix adında bir bot paketi yükleyecektim. Normalde oyunun kendi modları var ama çok kötüler. Bende dosyaları içine attım ve kısayolunda hedef kısmına modun çalışması için -insecure yazdım. Sonra oyunu başlattığımda hata aldım. Hata da "unable to execute command -insecure(2)" yazıyordu. Üstelik kodu yanlış değil doğruda yazdım sorun ne ki?
 
Geri
Üst