Half-Life 2 komut yürütülemiyor Half-Life 2 Deathmatch'e botrix adında bir bot paketi yükleyecektim. Normalde oyunun kendi modları var ama çok kötüler. Bende dosyaları içine attım ve kısayolunda hedef kısmına modun çalışması için -insecure yazdım. Sonra oyunu başlattığımda hata aldım. Hata da "unable to execute command -insecure(2)" yazıyordu. Üstelik kodu yanlış değil doğruda yazdım sorun ne ki?